poniedziałek, 20 maja 2013

Już od ponad miesiąca jestem szczęśliwym widzem TV Republika

Już od ponad miesiąca jestem szczęśliwym widzem TV Republika. Doczekałem się uff ahh przyznam że czasami można dostrzec pewne braki czy to sprzętowe czy w doświadczeniu ale pamiętajmy jednak że jest to niemowlak telewizyjny, a dzieciakom pewne niedoróbki się wybacza dla mnie ważne jest coś innego. O poziomie telewizji świadczy przede wszystkim treść w niej prezentowana a nie ładna skorupka. Wielki bogaty TVN potrafi karmić nas chłamem nie do przełknięcia. Ja osobiście w ramówce tej stacji nie znajduje niczego co by mogło mnie zainteresować, a to że wszystko jest tam takie wygłaskane phi! Wolę solidną rzetelną treść opakowaną w nieco gorszy sposób (wynikający zaznaczam z możliwości finansowych). Warto wspomnieć tu też o dość istotnej sprawie a konkretnie o tym, że TV Republika nie ma najlepszej prasy poza kilkoma zaprzyjaźnionymi mediami wszyscy psy wieszają. Na koniec powiem tylko że trzymam kciuki za cała ekipę i mam nadzieję że rozwój TV Republika będzie przebiegał jak najlepiej i najszybciej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz